Thuis - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

04 Januari 2014 | Australië, Brisbane

Hallo allemaal!

alweer een poosje geleden dat ik m'n laatste reisverslag heb geplaatst! ik ben de afgelopen maand thuis geweest, weer even tijd met familie, vrienden en vriendin door kunnen brengen. ik ben nu weer in Brisbane terug!

ik ben van 5 december tot 1 januari thuis geweest, zo rond de 4 weken dus. in m'n tijd thuis heb ik de eerste paar dagen lekker thuis met m'n familie geweest. dat was even nodig na 11 maanden van huis te zijn weggeweest! daarna meer vrienden en nog meer familie gaan bezoeken. ook kwam er een Amerikaanse vriend die ik in Australië heb ontmoet over vanuit Zwitserland, erg tof om mensen vanuit hier m'n thuis te kunnen laten zien!

ook kon ik weer naar m'n eigen kerk, de baptisten gemeente in Meppel! dit was ook weer erg lekker, zo'n grote groep mensen die je ondersteunt! ook kon ik wat delen over wat ik de afgelopen 11 maanden in Brisbane heb gedaan en werd er gebeden voor mij en de komende tijd hier weer.

ook kwam m'n vriendin naar Nederland voor zo'n 10 dagen vanuit Amerika! mijn ouders wouden haar heel erg graag ontmoeten en hebben als mijn kerstcadeau voor haar een ticket geboekt! ik had Hannah Joy al 4 maanden niet gezien dus het was ook heel erg goed om even wat tijd met haar door te kunnen brengen.

m'n tijd thuis was echt gewoon heel erg goed, lekker om weer even met familie en vrienden te kunnen zijn! wel erg druk geweest maar ik heb er heel erg van genoten. vooral ben ik erg onder de indruk en dankbaar voor alle mensen die nog steeds om mij heen staan en mij ondersteunen, biddend en financieel!

nu ga ik weer verder met het werk in het cafe! de komende 2 weken werk ik hier nog en daarna beginnen we met het voorbereiden van de volgende DTS! ik ga vanaf nu weer elke 2 weken een blog schrijven en elke 4 weken een gebedsmail.

- Robin

  • 04 Januari 2014 - 08:52

    Pieter:

    Ha Robin, goed om te lezen hoe je het hier hebt gehad. Wat een zegen ook om het thuis goed te hebben.
    Sterkte met het missen van Hannah Joy, wat een mooie naam overigens. Groetjes en zegen. Pieter

  • 04 Januari 2014 - 10:38

    Ina Spijkerman:

    Gaaf om je even te hebben gezien al was het maar kort! Succes met je komende tijd met de voorbereiding voor de DTS en wat erna komt!! Ben erg benieuwd wat God allemaal voor je in petto heeft!!

    Ina

  • 04 Januari 2014 - 16:08

    Opa En Oma:

    Het lijkt me moeilijk, Robin. Daar je taak en vrienden. Hier in Nederland je familie en vrienden. Dan in U.S.A. je vriendin! But you come through with the help of God! Be blessed.
    Liefs van ons. Opa en oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Actief sinds 26 Sept. 2011
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 29370

Voorgaande reizen:

02 Januari 2013 - 19 Augustus 2014

YWAM BLS Brisbane

13 Februari 2012 - 20 Augustus 2012

YWAM DTS Brisbane

24 November 1993 - 01 December 2011

Eerder

Landen bezocht: