BLS Intake - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu BLS Intake - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu

BLS Intake

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

08 Februari 2014 | Australië, Brisbane

Hallo allemaal!

m'n reisverslag is een weekje later, sorry! ik had de afgelopen 3 weken BLS intake en had 't erg druk daarmee!

BLS intake is de voorbereiding voor het leiden van de opkomende DTS. we hebben over deze 3 weken lessen gehad over de bijbelse grondslag van leiderschap. we hebben gepraat over autoriteit, bijbelse leiderschap principes, conflict management, eerste indrukken en apostolisch leiderschap. allemaal echt heel erg interessant en weer veel geleerd! ik heb vorig jaar voor de BLS ook een intake moeten doen met veel van dezelfde onderwerpen maar dit jaar heb ik er veel meer van opgestoken. ik denk dat dat is omdat ik nu meer context heb, ik zie nu waarom al deze topics belangrijk zijn en hoe ik ze kan gebruiken bij het leiden van een DTS. echt een goeie 3 weken gehad! ook moesten we zogenaamde 'small groups' leiden, een soort van verwerkings groep waarin je doorpraat over het onderwerp. ook moesten we allemaal elke ochten gebed en aanbidding leiden, erg tof.

elke ochtend hadden we dus aanbidding en gebed en daarna gingen we verder met BLS intake. in de middagen hadden we dan staff meetings met de staff voor de nieuwe DTSen. mijn staff team voor de Beach to Bush DTS heeft nu 10 mensen en met hen heb ik dus de afgelopen weken heel veel meetings gehad waarin we bidden voor de studenten, bespreken waar we bekend om willen staan als team en wat wij willen dat de school er uit gaat zien. erg goeie meetings gehad en als je zo over het komende half jaar praat heb ik toch echt weer heel erg veel zin om weer te gaan staffen! we hebben nu 16 studenten en de eerste komt deze zondag al aan! de studenten komen weer overal vandaan, Australië, Amerika, Canada, Zwitserland, van alles wat.

oja, het is hier ook Australia Day geweest! dat is een soort van koningsdag in Nederland maar dan zonder koning en over Australië. naja, gewoon een soort van nationale feestdag. ;) op Australia Day heb ik Florian weer gezien na 'm een jaar lang niet gezien te hebben! erg tof om hem hier in Brisbane te kunnen zien. hij komt over een paar dagen weer naar huis en zijn laatste paar dagen slaapt hij bij mij op de kamer hier in Brisbane. erg tof om nog even een paar dagen met hem door te kunnen brengen voor dat 'ie weer naar Meppel/Staphorst terug komt!

nou, volgende week woensdag begint de volgende DTS die ik ga leiden dus! over 2 weken plaats ik weer een update op m'n blog en ik ga proberen om voor dat nog een prayermail te sturen.

- Robin

  • 09 Februari 2014 - 05:55

    Florian:

    Het is een eer in jouw blog te mogen staan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Actief sinds 26 Sept. 2011
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 29379

Voorgaande reizen:

02 Januari 2013 - 19 Augustus 2014

YWAM BLS Brisbane

13 Februari 2012 - 20 Augustus 2012

YWAM DTS Brisbane

24 November 1993 - 01 December 2011

Eerder

Landen bezocht: