INDIA. - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu INDIA. - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu

INDIA.

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

07 Juli 2014 | Australië, Brisbane

Hallo allemaal!

Ik zit nu in India! Het is hier echt heel erg tof en ik heb het erg naar m'n zin. alles gaat prima en m'n team is echt top. heel veel kunnen spreken en zelfs kunnen lesgeven in een bijbel college! God is aan 't werk in India en het is echt zo gaaf om daar een onderdeel van te kunnen zijn. om tijdens mijn tijd hier updates te krijgen, lees dan de blog van mijn team hier:

ook zullen we een aantal video-updates plaatsen, deze zijn te vinden en terug te vinden, er zijn er al 3, op onze blog! deze updates zijn allemaal wel in het engels maar ik hoop dat het genoeg is voor nu..

bedankt allemaal voor het ondersteunen en bidden!

- Robin

• 08 Juli 2014 - 11:17

Pieter:

Ha Robin, ik probeerde te posten op jullie blog maar dat lukte niet. Het volgende schreef ik;
    Hello people, keep up the good work! You are all so blessed being able to do it. Don't forget to enjoy the nature where in God reveils Him self to us. He is so impressing!

Grtz Pieter, connected with Robin

• 09 Juli 2014 - 15:04

Opa En Oma:

Lieve Robin, hier een berichtje uit 's-Graveland, wat doe je toch mooi werk,, het gaat hier prima, met Opa ook , we wensen je Gods onmisbare zegen toe, liefs.

• 09 Juli 2014 - 20:49

Maria Ybema:

Dearest Robin Sooo good om alle nieuws te lezen en vooral ook om de filmpjes te kijken en beluisteren! Het komt daardoor zo dichtbij and makes it so real and alive! Alles wat jullie daar doen en bidden en aan liefde geven aan de mensen ,daarmee laten jullie een blijvende indruk en blessing achter, niet alleen voor deze mensen maar ook voor jullie zelf en voor ons hier in Nederland en elders. God bless ye all !!! Lots of love from us!

• 14 Juli 2014 - 19:10

Helene:

Gaaf die filmpjes, je krijgt echt een goed idee van wat jullie daar aan het doen zijn! God's zegen, liefs mama