Terug! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu Terug! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu

Terug!

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

12 Augustus 2014 | Australië, Brisbane

Hallo allemaal!

Ik ben weer terug uit India! Als je de updates van m’n team terug wilt lezen of die nog niet gezien hebt, kijk dan op onze blog: www.teamindia14.blogspot.com

Het is erg lekker om weer terug te zijn in Brisbane maar ik mis India al wel.. ik heb echt zo’n goeie tijd gehad in India! We waren in 2 plekken, Darjeeling, helemaal in het noorden in de voetheuvels van de Himalayas en in Cuddaloore, helemaal in het zuiden. M’n team was erg goed en ik heb er erg van genoten. Veel kunnen zien van wat God aan het doen is India en ook God door mijn team heen hebben kunnen zien werken wat echt tof was. Ik heb geleerd dat het gaat om dienen en aanbidding. Wat wij doen in ons leven moet niet om ons gaan, uiteindelijk zou het allemaal naar God moeten kunnen wijzen! Wat we doen zou aanbidding moeten zijn. En dat kan in ons werk zijn, in een wandeling of een hike of whatever. Maar aanbidding zou onze houding moeten zijn. Een vraag die ik mezelf vaak stelde was “wat zou God het meeste glorie geven? Hoe kan ik God het meest door mij laten werken?” en dit heeft voor mij m’n outreach heel erg veranderd. Het gaat er niet om wat voor grote dingen we allemaal voor God kunnen doen, we moeten focussen op wat God het meeste glorie geeft, in grote en in kleine dingen. ;)

Ook heb ik heeeel veel worship kunnen leiden. Ik was de enige in m’n team die gitaar speelde dus in elke kerkdienst mocht een paar nummers doen wat erg tof was. Daar heb ik erg van genoten en erg in gegroeid.

Ik ben nu weer terug in Brisbane wat erg lekker is! We zijn nu een weekje terug en ’t is erg goed geweest. Goed om hier weer vrienden te kunnen zien en daarmee te kunnen praten! Hier veel tijd kunnen hebben de afgelopen week om debrief met m’n team te kunnen doen en om wat papierwerk af te maken. Het is ook erg lekker geweest om even wat rust te nemen weer, de afgelopen 2 maanden waren erg intens.. ;) Ook heb ik veel tijd doorgebracht met denken over wat ik hierna ga doen.. en dat is nog niet helemaal zeker maar dat laat ik jullie weten zodra ik meer weet. Het enige wat ik nu zeker weet is dat ik niet in september al naar huis kom.. dat duurt waarschijnlijk nog een paar maanden. Ik laat jullie meer weten zodra ik meer weet!

Edit: Ik weet wat ik in de komende maanden ga doen! Stay tuned, ik ga in de komende dagen een gebedsmail uitsturen! wil je deze ontvangen, stuur me dan je email adres!

We hebben nu deze week lectures over re-entry, over hoe weer terug naar huis te gaan. Dit is een belangrijke week in de DTS omdat het een soort van afsluiting van de school is en mensen klaar maakt om naar huis te gaan en daar ook in een relatie met God te leven.

Bedankt allemaal voor de gebeden en voor de support!

- Robin

  • 13 Augustus 2014 - 08:47

    Pieter:

    Ha Robin,
    Ik zat net stil te zijn in mijn tuin toen je gebedsmail binnen kwam.
    Mooi rustig je verhalen kunnen lezen, wat geweldig en zo bidden dus (-;
    Wat zal je uitkijken naar de usa. Dat afsluiten komt wel bekend voor, wij zijn zaterdag terug gekomen van TS, en dat is maar een week....
    Nu weer vooruit kijken naar UA , vanaf 10 oktober.
    Heel veel zegen en sterkte met afbouwen daar.
    Groetjes pieter
    Ps even overleggen met de financieel dire teur, daar kan ik goed mee, komt wel goed

  • 13 Augustus 2014 - 08:53

    Robin De Vries:

    Hey Pieter!

    mooi man! bedankt voor 't bidden en 't overleggen met de financiële directeur! :)
    jaaaa, kijk er zeker naar uit.. raar om te denken dat ik gewoon rust heb en geen verplichtingen voor een poosje. heerlijk.
    oktober alweer? man, awesome! zin in zeker?

    bedankt pieter!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Actief sinds 26 Sept. 2011
Verslag gelezen: 382
Totaal aantal bezoekers 29372

Voorgaande reizen:

02 Januari 2013 - 19 Augustus 2014

YWAM BLS Brisbane

13 Februari 2012 - 20 Augustus 2012

YWAM DTS Brisbane

24 November 1993 - 01 December 2011

Eerder

Landen bezocht: