Nog 3 weken! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu Nog 3 weken! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu

Nog 3 weken!

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

14 November 2013 | Australië, Brisbane

Jaja, nog 3 weekjes!

over precies 21 dagen land ik weer in Nederland. ik blijf daar dan zo'n 4 weken, en daarna vlieg ik weer naar Brisbane voor de rest van mijn BLS! hier heb ik natuurlijk nu al heel veel zin in, even lekker een poosje thuis en tijd om weer met familie, vrienden en kerk te zijn en wat uit te rusten na de afgelopen 10 maanden. als ik thuis kom ben ik al 11 maanden weggeweest! zo gek om dat te bedenken.. het is voorbij gevlogen voor mij en ik kan zeker terugkijken op de gaafste, meest uitdagende, moeilijkste, meest volvullende, drukste en fantanstische tijd. ik heb het zo naar m'n zin, 't is niet altijd gemakkelijk hier en om weg te zijn voor zo lang maar ik weet dat dit de plek is waar God me wil hebben voor nu en dat kan ik zeker zien als ik terugkijk op de afgelopen maanden.

de afgelopen weken heb ik in 't cafe gewerkt! daar heb ik 't ook erg naar m'n zin en 't werk ligt me erg goed. ik heb 't voor een aantal weken gemanaged, ook iets wat erg tof was om te doen. nu is de meid weer in Brisbane die het café voor de langere termijn gaat overnemen dus we zijn nu bezig om mijn takenpakket naar haar over te schuiven. dit is natuurlijk wel lekker voor mij, iets minder verantwoordelijkheden en dus iets meer rust. ik dacht dat deze logistieke fase van m'n BLS wat rustiger zou zijn, maar nee, dat was 't niet echt.. nog steeds veel verantwoordelijkheden, erg anders dan het leiden van een school, maar 't leiden van een café is ook best wel een hele operatie. ik heb er wel heel erg van genoten en ik voel dat dit iets is wat God later gaat gebruiken. voelt altijd goed, als je weet dat je op het juiste pad bent!

in 't café is het erg goed geweest. het is drukker en drukker geworden en we zitten nu vaak vol! elke zondag avond hebben we live muziek en dat is dan ook vaak de drukste avond. alles in 't café is non-profit, wij krijgen er als YWAM niks voor. veel mensen waarderen dit en geven wat grotere giften enzo. natuurlijk altijd welkom. we zijn nu nog steeds bezig om 't café er meer professioneel uit te laten zien, we zijn pas net begonnen op ongeveer geen budget dus dit komt goed uit! het gaat er steeds beter uit zien en het is erg tof om hier bij betrokken te zijn vanaf het begin!

de komende 2,5 weken werk ik nog in 't café hiero en op 3 december vlieg ik! erg raar om te denken dat ik al 11 maanden weg ben geweest maar ik kan niet wachten tot ik weer terug ben. :)

tot over 3 weekjes!

Robin

  • 14 November 2013 - 11:54

    Tessa:

    JAAA! Zo tof! Echt super om te lezen! Ben heeeel benieuwd hoe je het weer in NL gaat vinden. :) Tot over 3 weekjes!

  • 14 November 2013 - 13:54

    Tako:

    Nog even maar! Geniet nog even van de warmte. Over 3 weken zul je die vooral binnen aantreffen. Kan bijna niet w88 je weer in het echt te zien.

  • 14 November 2013 - 15:22

    Jan De Vries:

    Lieve Robin, wij zien uit naar je thuiskomst en om alle verhalen te horen die je hebt meegemaakt. Wij wensen je een goede en veilige vlucht toe, liefs van Opa en Oma.

  • 14 November 2013 - 19:22

    Ina Spijkerman:

    tot gauw!!! verheug me op je verhalen!!

  • 15 November 2013 - 09:33

    Opa En Oma:

    He Rob, eventjes afzien (of is dat voor jou anders?) en dan de lange reis naar huis. Maanden heb je ook wat in het vooruitzicht. Familie, vrienden kennissen, Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. We kunnen bijnaniet wachten.... Tot dan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Actief sinds 26 Sept. 2011
Verslag gelezen: 400
Totaal aantal bezoekers 29389

Voorgaande reizen:

02 Januari 2013 - 19 Augustus 2014

YWAM BLS Brisbane

13 Februari 2012 - 20 Augustus 2012

YWAM DTS Brisbane

24 November 1993 - 01 December 2011

Eerder

Landen bezocht: