COFFEE. - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu COFFEE. - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu

COFFEE.

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

08 Oktober 2013 | Australië, Brisbane

Hallo allemaal!

de afgelopen weken ben ik bezig geweest in 't cafe! een poosje geen reisverslag geplaatst en ik zal waarschijnlijk de komende tijd ook niet elke 2 weken een reisverslag plaatsen omdat ik nu een iets meer stabiele tijd heb! niet minder interessant maar iets meer consistent.

in m'n laatste reisverslag eindde ik met uitleggen wat ik voor deze logistical phase ga doen. daarin zei ik dat ik ook met GO teams ging werken maar dat is ondertussen veranderd! ik ben de laatste paar weken full-time in het cafe gaan werken. 2 weken geleden ben ik zelfs de manager voor 't café geworden! dit blijf ik tot de 2 meiden aankomen die het café gaan overnemen. erg tof om hier zo mee bezig te mogen zijn en te zien dat mensen mij vertrouwen in mijn leiderschap!

de afgelopen zijn echt erg goed geweest. veel geleerd over koffie en hoe ze te maken, hygiene, leiderschap en het runnen van een cafe. ik geniet er echt van om hier bijna elke dag te werken, koffie is iets waar ik erg van hou natuurlijk en waar ik misschien later ook iets mee wil gaan doen. erg tof om iets te mogen doen waar ik van geniet in deze tijd!

het cafe zelf loopt erg goed! aardig druk elke dag en met name de zondagavonden zijn druk. we hebben altijd live muziek op zondag avond en veel mensen komen uit kerk naar ons cafe. door de week zijn 't vooral veel school jeugd en YWAMmers die komen. we verkopen alles voor 1 of 2 dollar en maken alles zelf. koffie krijgen we gedoneerd van een grote koffierooster uit Brisbane en we hebben zelf een espressomachine op de base. dus we maken goeie koffie voor een erg lage prijs, veel jeugd die daarop afkomt! 't is een goeie manier geweest om als base meer met de wijk te connecten en relaties te bouwen met de jeugd en zo opening te creeëren om meer over God te delen!

ik ben deze weken niet zo heel erg druk geweest, vaak de ochtend vrij geweest en tijd gehad om gewoon weer m'n stille tijd in de ochtend te hebben wat erg goed is geweest! ben erg blij dat ik nu deze tijd kan hebben. oh, en trouwens, als er mensen zijn die me graag willen spreken, je kan me altijd skypen of een email sturen! mijn email is rdevries@hotmail.com. ook heb ik een filmpje gemaakt een aantal weken terug over wat ik de afgelopen weken heb gedaan en met een tour over de base! hij is in de kerk laten zien afgelopen week maar als je 'm terug wilt kijken: http://youtu.be/6-Ot07Gfwtk

nog zo'n 8 weken en dan kom ik alweer eventjes naar huis! hier kijk ik ook erg naar uit! weer even wat tijd doorbrengen met familie en vrienden, heel erg veel zin in.

dit is wat de komende paar weken nog blijf doen, werken in 't cafe! ik post over een paar weekjes wel weer een update met hoe 't gaat!

- Robin

  • 08 Oktober 2013 - 13:31

    Henny:

    Klinkt als een relaxte periode in je tijd daar. Geniet ervan! Xx

  • 08 Oktober 2013 - 16:38

    Tako:

    Ik zie uit naar onze koffie over 8 weken. Kan bijna niet w88 om je op te halen van Schiphol!

  • 08 Oktober 2013 - 21:06

    Tessa:

    Klinkt erg goed Robsel! Zin om binnenkort ff te skypen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Actief sinds 26 Sept. 2011
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 29418

Voorgaande reizen:

02 Januari 2013 - 19 Augustus 2014

YWAM BLS Brisbane

13 Februari 2012 - 20 Augustus 2012

YWAM DTS Brisbane

24 November 1993 - 01 December 2011

Eerder

Landen bezocht: