Debrief & debrief & papierwerk & debrief. - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu Debrief & debrief & papierwerk & debrief. - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu

Debrief & debrief & papierwerk & debrief.

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

29 Augustus 2013 | Australië, Brisbane

Hallo allemaal!

de afgelopen weken waar lekker, even wat minder druk dan outreach! had ik wel even nodig. :)

deze weken hadden we debrief van alles wat er op outreach is gebeurd, re- entry lectures voor de studenten die weer naar huis gaan en een hele boel papierwerk om de school af te ronden.

het laatste reisverslag eindde op het eind van outreach. toen we terugkwamen van outreach hadden we eerst een week debrief, een heel erg relaxte week waarin we veel praatte als een outreach team over wat er goed was gegaan op outreach, dingen waar mensen nog in willen groeien en dingen die we nog wouden uitpraten. een erg goeie week, erg goed om zo een outreach te kunnen eindigen. het was ook een week waarin we iets meer tijd hadden om wat uit te rusten en wat papierwerk voor outreach af te ronden.

de week erna was alweer de laatste week van de DTS! deze week werd er voor de studenten gefocussed op re-entry. re-entry betekent herintreding. teruggaan naar hun thuissituatie en hoe ze niet in een zwart gat na DTS vallen. een erg belangrijke week. voor de staff was 't een week waarin we veel papierwerk hebben gedaan. op vrijdagavond hadden we toen de graduation van de DTS! de eerste studenten vertrokken al op die vrijdagavond en daar moesten we toen gedag tegen zeggen. over dat weekend vertrok toen de rest van de student behalve een paar dat nog wat ging reizen door Queensland, mijn staat.

de base was daarna erg leeg! heel raar om hier rond te lopen zonder 10000 mensen tegen te komen die je kent... lekker rustig maar af en toe mis je ze dan ook wel weer. ;) op woensdag begon toen de nieuwe DTS alweer! daar ben ik verder geen onderdeel van maar we hadden meteen alweer een heleboel nieuwe mensen hier. 't is nu weer lekker druk dus! de week na graduation is ons staffteam verder bezig geweest met papierwerk en deden we debrief voor onszelf. de week na outreach was vooral debrief als een outreach team maar nu hadden we tijd om wat te reflecteren als leiders over de hele DTS. erg goed om te doen!

en dat was dan het einde van phase 1 van mijn BLS! de eerste DTS is nu compleet afgerond en vandaag ben ik begonnen met phase 2. deze phase is genaamd 'logistical'. ik ga werken in het YWAM Cafe dat we nu aan het opstarten zijn op onze base! voor meer informatie over dat: https://www.facebook.com/YWAMMeetingPlace
ik ga verder ook werken met GO Teams, het team dat 'local outreach' doet in onze wijk. ik weet niet precies hoe dat er uit gaat zien maar ik heb er heel veel zin in! aanstaande zondag is de opening van het cafe en tot die tijd ben ik voornamelijk bezig met voorbereiden daarvoor. :) en dan in december kom ik weer naar Nederland voor een maandje en daarna begint phase 3: weer een DTS leiden!

ik heb nog steeds geen tijd gehad om een gebedsmail te sturen maar hij gaat echt binnekort komen! ;)

- Robin

  • 29 Augustus 2013 - 07:35

    Tako:

    Mooi dat je in iets rustiger vaarwater zit. Succes met de Meeting Place. Ik heb zin in december!

  • 29 Augustus 2013 - 14:14

    Jan En Ali:

    , liefs Opa en OmaFijn dat het iets rustiger is kun je wat bijkomen

  • 29 Augustus 2013 - 19:13

    Ina:

    mijn staat: queensland:-) nice.... gaaf om weer wat te lezen over je belevenissen en succes met je café. ga je ook lavazzo serveren?? (of hoe je het schrijft:-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Actief sinds 26 Sept. 2011
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 29428

Voorgaande reizen:

02 Januari 2013 - 19 Augustus 2014

YWAM BLS Brisbane

13 Februari 2012 - 20 Augustus 2012

YWAM DTS Brisbane

24 November 1993 - 01 December 2011

Eerder

Landen bezocht: