week 8, 9 & 10 - Pass It On Tour - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu week 8, 9 & 10 - Pass It On Tour - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu

week 8, 9 & 10 - Pass It On Tour

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

02 Mei 2013 | Australië, Brisbane

Hallo allemaal!

de afgelopen 3 weken weer veel gebeurd! eerst lessen over Missions (zending) door Ryan, een spreker van YWAM Sunshine Coast en de 2 weken daarna waren we 'on the road', we hadden de Pass It On Tour in Goondiwindi & St. George!

de week dat we lessen hadden over zending was erg interessant. de spreker daagde ons er voortdurend toe uit om ons leven als een blank papier aan God te geven en Hem te vragen wat Zijn plan is in plaats van God vragen om een onderdeel uit te maken van onze eigen plannen. Best een uitdaging maar wel heel belangrijk! dit was ook de eerste keer dat ik echt ben gaan bidden voor mijn toekomst, wat ik ga doen na deze BLS. Uitdagend om echt met een blanco papier naar God toe te gaan en te vragen wat Zijn plan is en niet vast te houden aan m'n eigen ideeën voor mijn toekomst maar wel erg tof!

de week erna begonnen we met de Pass It On Tour. voor de visie achter deze tour kan je op de site van de tour kijken: www.gopassiton.org. op mijn DTS zijn we begonnen met deze tour en rende we van Gatton naar Pittsworth naar Millmeran en deze keer renden we van Goondiwindi naar St. George.

de eerste week was in Goondiwindi. Goondiwindi was een erg interessant dorpje! in de ochtenden gingen we naar scholen, in de middagen deden we vaak 'after school activities', voetbal en facepaint, met de kinderen en 's avonds hadden we worship en een spreker. een drukke week en de eerste week dat we alles in ons outreachteam moesten doen. we waren met de helft van ons team dus ik was de enige leider van ons team en dit was de eerste keer dat ik dat was. het was lastig aan het begin, wist niet helemaal wat ik aan het doen was maar 't ging steeds beter en ik voelde me steeds meer vertrouwd in mijn rol.

de week daarna gingen we naar St. George. St. George was een stuk kleiner dan Goondiwindi en een stuk rustiger. nog steeds hadden we scholen in de ochtend, veel kinderen en jeugd in de middag en worship 's avonds maar in mijn team was 't een stuk rustiger. we waren allemaal wat meer op elkaar ingespeeld en 't liep allemaal wat soepeler dus dat was lekker. :)

't was druk op de Pass It On Tour maar 't was heel erg tof. God was zeker aan 't werk, veel mensen genezen gezien, mensen hebben hun leven aan God gegeven en veel christenen bemoedigd. Ons team is ook veel gegroeid, ook al waren we maar met de helft. :)

nou, de komende weken hebben we les over relaties en spiritual warfare! over 2 weken weer een update.

- Robin

• 02 Mei 2013 - 15:41

Oma En Opa Ybema:

Lieve Robin
    Wat een fijne nieuwsbrief weer en hoe goed om te lezen wat God allemaal in en door jou bewerkstelligt. We bidden met je en voor je mee betreffende Gods plan met jou na de BLS. Je mag in ieder geval ook jouw eigen verlangens hierover bekend maken bij Hem...! According to Psalm 37 vers 4: "Verheug je in de Heer, dan zal Hij je geven wat je nodig hebt en waar jij naar verlangt." (Het Boek)
    Heel veel liefs van oma/opa Boot

• 05 Mei 2013 - 21:32

Pieter:

Hey robin
    zo mooi om weer jullie mooie ervaringen met God te mogen lezen
    blijf voor jullie bidden!!
    hier zijn tijdens de sport week ook weer mooie dingen gebeurd.
    Vanmorgen nog ff met Tessa gesproken, fijn om zo met jullie contact te hebben, alsof je niet weg bent

wees gezegend!!!

Pieter