week 11 & 12 - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu week 11 & 12 - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu

week 11 & 12

Blijf op de hoogte en volg Robin

13 Mei 2013 | Australië, Brisbane

Hallo allemaal!

weer tijd voor een reisverslag. de afgelopen 2 weken waren erg lekker. week 11 hadden we lessen over Relationships door Michael Bingham, de schoolleider, Darcie en Dean Sherman. week 12 hadden we lessen over Spiritual Warfare door weer Dean Sherman.

week 11 was een erg rustige week. we kwamen net terug van de Pass It On Tour dus we hadden wat tijd om uit te rusten en te werken aan outreach. Veel gewerkt aan het schema voor Finland en Zweden en meer contact gehad met de mensen die daar dingen voor ons voorbereiden. de lectures waren verder ook goed, veel geleerd over relaties en egoïsme in relaties. het engelse woord voor egoïsme past er iets beter bij, selfishness. Relaties zijn vaak gericht op wat wij zelf er uit kunnen halen maar een meer bijbelse manier van denken is wat kan ik de ander geven. selflessness. iets om over na te denken. ;)

het weekend was erg lekker, veel bijgeslapen, uitgerust en tijd met God doorgebracht in Brisbane.

week 12 waren we in Chinchilla! Chinchilla is een dorpje zo'n 5 uur van Brisbane en we waren daar voor de hele week. deze week hadden we lessen over Spiritual Warfare en we waren gevraagd om geen telefoons/computers/boeken mee te nemen, alleen een bijbel. de lectures hadden we van Dean Sherman, heel erg interessant! veel geleerd over wat de bijbel zegt over 'the spirit world', interessant! in Nederland horen we daar nooit wat over, veel nieuwe dingen geleerd. is allemaal niet zo eng als dat 't klinkt maar wel goed om er meer over te leren.

het was erg lekker om geen afleidingen van internet enzo te hebben en alleen een bijbel te hebben! heel erg veel bijbel gelezen, in 1 week door Joshua, Ruth, Rechteren en Efeziërs gelezen. lekker om weer even goed gefocussed op God te zijn en niet op al die andere dingen. :)

nou, deze week lessen over Lordship door Mark Parker, dezelfde als die ik vorig jaar hier voor had! heel erg veel zin in, het was vorig jaar mijn favoriete week en ik heb er heel veel zin in!

over 2 weken weer een update & morgen een prayermail!

- Robin

• 13 Mei 2013 - 09:12

Pieter:

Hey man,

ben wel benieuwd wat je dan geleerd hebt over the spirit world
    wij hadden gisteren een preek over hoe je in je onderbewust zijn beinvloed kan worden door de tegenpartij
    oa door foute therapieën, films en boeken.
    Dit naar aanleiding van Handelingen waar de zonen van Skefas geesten uitdreven als kunstje, ze wilde een boze geest uitdrijven in de naam van Jezus (puur de naam) waarop de geest zeg, Jezus ken ik, maar jullie niet en vervolgens werden de 7 zonen het huis uit geslagen door de geest.
    Wel een bizarre world, waar je zeker rekening mee moet houden

groetjes Pieter

• 13 Mei 2013 - 11:02

Sieger Van Der Velde:

Beste Robin,

Bedankt voor het sturen van het verslag. Wat mooi dat jullie je een tijd moesten richten op de Bijbel. Het lezen en overdenken van Zijn Woord is zo belangrijk. Fijn dat je dat (weer) hebt ontdekt.
    Ik wens je de zegen van de Heer bij je werk en studie daar.

Hartelijke groet,

Sieger

• 22 Mei 2013 - 12:57

Opa En Oma De Vries:

Lieve Robin,even een berichtje uit het mooie 's-Graveland het gaat hier goed met ons,wij willen graag het adres van jou hebben dan kunnen we jou iets sturen kan dat,