laatste week Brisbane & thuiskomst! - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Robin Vries - WaarBenJij.nu laatste week Brisbane & thuiskomst! - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Robin Vries - WaarBenJij.nu

laatste week Brisbane & thuiskomst!

Blijf op de hoogte en volg Robin

25 Augustus 2012 | Nederland, Meppel

hallo!

dit verslagje schrijf ik mooi weer vanuit thuis! deze maandag aangekomen op Schiphol na een reis van zo'n 25 uur. eerst vanuit Brisbane 8 uur naar Singapore en daarna nog 12 uur vanuit Singapore naar Amsterdam. lekker veel geslapen maar wel een behoorlijke reis!

de laatste week in Brisbane hebben we veel lectures weer gehad over weer terug naar huis gaan en veel gepraat over en gereflecteerd op de hele DTS en de outreach die we hadden gedaan. een best wel drukke week maar wel een belangrijke week. 't was goed om te praten over dingen waarin we gegroeid zijn en veranderd zijn en nog even de laatste week met elkaar als school door te brengen.

nou, vrijdag hadden we de graduation. toen kregen we onze diploma's en hadden we een etentje met iedereen op de base. heel erg leuk, iedereen was netjes aangekleed en veel mensen deden toneelstukjes om de leiders een beetje belachelijk te maken. was een erg leuke en gezellige avond en ook mooi om geslaagd te zijn & een diploma te hebben!

de dag erna vertrokken er heel veel mensen, best wel raar. mensen waar je een half jaar lang mee hebt opgetrokken vertrekken dan zomaar en je weet niet of je ze ooit nog terug gaat zien. was wel even lastig bij sommigen waar je veel mee optrekt. zondag waren we toen zelf vertrokken en maandagochtend in Amsterdam geland!

ik wil nog even iedereen die mij heeft gesteund met gebed, financiën of iets anders bedanken! zonder jullie had ik dit niet kunnen doen, heel erg bedankt voor al jullie steun, kaartjes en mails! tof!

- Robin

• 26 Augustus 2012 - 18:40

Pieter:

Ha Robin,

Ik ben onder de indruk van je verhaal en vind het zo gaaf hoe God in jouw en onze levens werkt.
    Heel fijne vakantie met je familie.

groetjes Pieter