Outreach Malaysia week 1&2 - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Robin Vries - WaarBenJij.nu Outreach Malaysia week 1&2 - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Robin Vries - WaarBenJij.nu

Outreach Malaysia week 1&2

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

02 Juli 2012 | Maleisië, Kuching

hallo!

dat waren de eerste 2 weken van outreach alweer. de tijd vliegt! Woensdagavond vlogen we van Brisbane naar Kuala Lumpur naar Kuching. Kuching is de plaats waar we verbleven voor de laatste 2 weken en waar we de komende 2 weken nog zullen zijn. het weer hier is aardig vermoeiend, heel erg warm en vochtig maar 't is best uit te houden. nog altijd beter dan 't bevriezen in Australie van de laatste 2 weken daaro... :)

hier in Maleisie zijn we nou 4 keer naar verschillende scholen gegaan om daar een gebedsbijeenkomst te leiden, heel erg tof. de jeugd hier is zo anders dan in Nederland! ze starten zelf gebedsgroepen op, nodigen ons uit en zijn heel erg gepassioneerd voor het geloof. ook zijn we naar een jeugdgroep geweest en hebben we gesproken in een bijeenkomst voor verschillende jeugdgroepen in Kuching.

verder ook gevoetbald en gebadmintond met de jeugd van de kerk waar we meestal naartoe gaan, lekker zweten natuurlijk... wat we hebben ontdekt is dat relaties hier heel belangrijk zijn, het gene dat we 't meest doen is eten met mensen. elke dag gaan we 1/2/3 keer ergens eten, heel erg lekker en heel erg belangrijk hier. :)

nou, de helft van ons team is deze morgen vertrokken naar Indonesie, ik ben nu nog in Kuching met 3 anderen, Tobi, Stephanie en Susie. wij gaan over 2 weken ook naar Indonesie.

ik denk dat ik ergens in Maleisie nog wel een reisverslagje kan plaatsen! o, ik en mijn hele team, ook Ruben, zijn ook te volgen op indolasia.blogspot.com. nou, tot over zo'n 6,5 weken!

- Robin

• 02 Juli 2012 - 05:13

Tako:

Hee Rob. Wat een mooie berichten weer! Relaties zijn overal heel belangrijk alleen dat beseffen we ons niet altijd. Ik zie er naar uit je weer te spreken. Geniet van al het goede en bouw verder!

• 02 Juli 2012 - 10:25

Annemiek:

Ik wil met je mee :D
    Lekker eten daar he? Ik ben benieuwd hoe dik je weer terug komt! Geniet daar en je treft t maar met Steph als leidster!!

• 02 Juli 2012 - 12:03

Opa En Oma De Vries:

We vinden je reisverslagen geweldig. Maar we zien wel uit naar Augustus wanneer je weer thuis bent. Nog een hele fijne tijd je toegewest door ons.

Dikke kus van ons beiden.

• 02 Juli 2012 - 15:56

Stephan:

Nice Robbie! Je wordt zeker helemaal weggemept met badminton? :D En je komt goedgevuld terug hoor ik al! Nog maar 6,5 week.. de tijd vliegt echt men! Good luck overthere, liefdu from here!

• 11 Juli 2012 - 17:54

HELLO: