Outreach week 2 & 3 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu Outreach week 2 & 3 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu

Outreach week 2 & 3

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

19 Juni 2012 | Australië, Sydney

zo, dat waren de laatste 2 weken van de Pass It On tour! 't was heel erg tof maar ik ben wel blij dat ik nu weer in Brisbane ben...

na Gatton was ik 1 van de renners die naar Pittsworth rende, duurde 1,5 dag omdat we een paar keer waren verdwaald. wel erg tof om hier te rennen, veel heuvels en echt een supermooi landschap.

toen we eindelijk in Pittsworth waren was 't daar zooooo koud. wij kwamen daar in onze korte sportshorts & iedereen liep in winterjassen enzo.. ja, 't is nu winter in Australië & als je meer landinwaards gaat is 't behoorlijk koud!

overdag was de kou wel aardig te doen maar 's nachts was 't verschrikkelijk. in Pittsworth sliepen we in een grote open basketbalzaal, lekker koud dus. en mijn slaapzak is kapot... ;)

wel veel goeie dingen gedaan in Pitssworth, een religious-education-class gedaan, bijbels uitgedeeld en prayerwalks gedaan. in Pittsworth kwamen we er ook achter dat we ons team moeten opsplitsen na 2 weken in Maleisië! Tobi, een jongen uit Nigeria, kan zijn visum voor Indonesië niet krijgen dus de helft van ons team blijft met hem in Maleisië voor 2 weken extra en de andere helft gaat naar Indonesië. ik blijf in Maleisië voor 4 weken en vertrek daarna naar Indonesië voor 3 weken.

na Pittsworth gingen we naar Millmerran, een nog kleiner dorpje. daar veel naschoolse activiteiten gedaan, sporten enzo. ook weer een religious education class gedaan en in een kerk gesproken. dit was de laatste week en 't vloog echt voorbij... jammer, maar ook wel weer lekker om terug naar Brisbane te gaan!

gisteren en vandaag nog even de laatste dingen gekocht voor outreach, een muskietennet, camelbak en insectenspray. nog even alles wassen en ik ben er klaar voor! morgen vertrek ik al naar Maleisië!

ik hoop over 2 weken weer een reisverslag te plaatsen, hangt er van af hoe het internet is in Maleisië!

nou, tot over een paar weekjes, ik geloof nog 8!

- Robin

  • 19 Juni 2012 - 05:49

    Opa Boot:

    Gelijk even gegoogled wat een camelbak is. Weet ik ook weer. Dat was dan Australië voor dit moment, Robin. Op naar Maleisië. Wat een ervaringen allemaal. Super. Als je thuis bent, willen we graag horen wat je ervaringen zijn geweest met Bijbels uitdelen en gebedswandelingen. Je hebt in een kerk gesproken?? My boy, had je geen knikkende knieën??
    We bidden dat Gods Geest met je mee gaat naar Maleisië.

  • 19 Juni 2012 - 06:23

    Tako:

    Hee Robje!
    't Was goed je zondag te spreken! Heel veel plezier en zegen toegewenst in Maleisië. En dat preken komt wel goed hoor.......

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Actief sinds 26 Sept. 2011
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 29417

Voorgaande reizen:

02 Januari 2013 - 19 Augustus 2014

YWAM BLS Brisbane

13 Februari 2012 - 20 Augustus 2012

YWAM DTS Brisbane

24 November 1993 - 01 December 2011

Eerder

Landen bezocht: