Outreach week 1 - Reisverslag uit Gatton, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu Outreach week 1 - Reisverslag uit Gatton, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu

Outreach week 1

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

02 Juni 2012 | Australië, Gatton

Hallo!

Deze week zat ik in Gatton, had niet verwacht dat ze hier een McDonalds zouden hebben & dus geen internet... Die is er wel dus deze week toch nog een update!

Dit is de eerste week van outreach, de start van de pass-it-on-tour! Deze week veel gedaan met scholen, gesport met kinderen in lunchbreaks en 'religious education'-lessen gedaan met mijn outreachteam.

Elke dag hadden we na schooltijd een voetbalveld en een volleybalveld opstaan voor iedereen om te sporten. Elke dag dus weer veel gesport en gepraat met mensen uit 't stadje. Woensdag en donderdagavond hadden we open lessen voor iedereen over 'the fatherheart of God', best wel veel mensen kwamen daar op af! Gisteravond een avond gehad voor alle jeugd, druk maar wel tof.

Vandaag hebben we een barbecue voor iedereen uit Gatton en een optreden van 'island breeze', een dansgroep met allemaal eilanders. Gaat vast druk worden.

We sliepen deze week heerlijk op de grond binnen, we zouden eigenlijk in tentjes slapen maar daar is 't wat te koud en nat voor. Gelukkig hebben we voor de komende weken ook een dak boven ons hoofd kunnen regelen.

Morgen gaan we naar een paar kerken hier in Gatton en een paar gaan alvast naar kerken in Pittsworth, het volgende stadje. Maandag rennen we daar naartoe en zijn we daar een weekje en doen we waarschijnlijk hetzelfde als dat we hier hebben gedaan.

Volgende weken waarschijnlijk geen internet en dus ook geen updates! Tot over een paar weken!

- Robin

• 02 Juni 2012 - 09:40

Tako:

Top hoor! Heb jij ook al op zo'n podium een praatje moeten doen?
    Succes met het hardlopen! We spreken elkaar....

• 19 Juni 2012 - 00:49

Robin:

nee, ik heb nog niet op zo'n podium een praatje moeten doen, wel in een paar kerken!