lectures week 14 - end of lecture phase! - Reisverslag uit Mitchelton, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu lectures week 14 - end of lecture phase! - Reisverslag uit Mitchelton, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu

lectures week 14 - end of lecture phase!

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

26 Mei 2012 | Australië, Mitchelton

hallo!

deze week lectures gehad over 'Spiritual Warfare'. niet echt een week waar ik heel erg naar uitkeek, spiritual warfare klonk allemaal maar eng omdat ik eigenlijk helemaal niet wist wat 't was. deze week was goed, heel erg veel geleerd over spiritual warfare. eigenlijk helemaal niet eng als je d'r wat van weet.

verder was deze week 't einde van mijn lectures! de komende tijd helemaal geen lessen meer. morgen begint mijn outreach! morgen om 9:00 vertrekken we naar Gatton met de pass it on tour. als je meer wilt weten over wat we doen met die tour: www.gopassiton.org. die site wordt ook bijgehouden als wij weg zijn.

de komende 3 weken ben ik weg met de go pass it on tour, we rennen dan van countrytown naar countrytown en daar zijn we dan een week. komende week dus Gatton, de week erna Pittsworth en de week erna weet ik niet.

nou, de komende weken dus geen reisverslagen/skypesessie/facebookupdeates/mail. het spijt mij zeer maar ik kan er niks aan doen. :)

ennn, als we over 3 weken weer terug zijn heb ik nog maar 3 dagen & dan vertrek ik naar Indonesië & Maleisië! echt, de tijd vliegt.

nou, tot over een paar weken!

- Robin

  • 26 Mei 2012 - 11:00

    Yara:

    Super gaaf! Ga ervan genieten ;)

  • 27 Mei 2012 - 16:24

    Petra:

    yeah, nu gaat het echt beginnen! spannend, maar o zo gaaf..... geniet van de laatste weekjes aussie :)

  • 28 Mei 2012 - 19:43

    Pieter:

    Ha Robin,
    Heerlijk om te lezen hoe enthousiast je bent, ik wens je heel veel zegen voor de tijd die nu gaat komen. En ook veel plezier natuurliijk en saamhorigheid met je groep en wat je maar nodig hebt

    groetjes

  • 29 Mei 2012 - 07:38

    Opa Boot:

    Oeps; hardlopen... moet je dat doen Robin. Och arme ziel, wat heb ik een medelijden met je... ;-)
    Maar ja als je een SPORT-DTS gaat doen dan weet je dat, toch? Dus toch maar geen medelijden. :-)
    Veel plezier en Gods zegen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Actief sinds 26 Sept. 2011
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 29413

Voorgaande reizen:

02 Januari 2013 - 19 Augustus 2014

YWAM BLS Brisbane

13 Februari 2012 - 20 Augustus 2012

YWAM DTS Brisbane

24 November 1993 - 01 December 2011

Eerder

Landen bezocht: