lectures week 13 - Missionsimulation - Reisverslag uit Mitchelton, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu lectures week 13 - Missionsimulation - Reisverslag uit Mitchelton, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu

lectures week 13 - Missionsimulation

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

20 Mei 2012 | Australië, Mitchelton

hallo mensen!

deze week lectures gehad over relationships op een dvd van Dean Sherman, de grondlegger van YWAM-Australia. best wel interessant, wel lastig om de aandacht er bij te houden als 't op een DVD was maar wel veel goeie dingen gehoord.

deze week veel aan mijn preek gewerkt, ik moet voor outreach 2 preken afhebben en 1 testimony. opzich is 't best wel leuk om aan zo'n preek te werken, interessant om veel dingen over een bepaald onderwerp op te zoeken. mijn eerste preek heb ik geschreven over 'Fear of the Lord', een goed onderwerp.

we hebben alleen de eerste 3 dagen van de week lectures gehad, donderdag en vrijdag hadden we missionsimulation. zonder dat we 't wisten stond opeens degene die alle outreaches leidt in onze klas & moesten we in 15 minuten onze tas pakken met alles wat we nodig hadden voor 2 dagen. alleen slaapzak, geen matje ofzo. daarna moesten we allemaal dingen doen die we ook op outreach zouden doen, ministry, evangeliseren, slapen op de grond zonder tent in 7 graden, kerkdiensten doen, sportlessen geven en dat alles met een voorbereidingstijd van 15 minuten.

't waren 2 goeie dagen, alleen maar iets van 2 uur geslapen. wel erg goed voor ons team, weer veel over anderen geleerd & ook veel over mezelf geleerd. over 't algemeen deed mijn team 't goed, 't was leuk!

dit weekend naar Brisbane geweest, het een en ander aan souvenirs gekocht, altijd leuk. vandaag om 4:30 m'n bed uitgegaan om de championsleague finale te zien & te skypen met florian, jurjen, leon & dieter. lekkere tijd... ;)

nou, volgende week weer een reisverslagje, later!

• 20 Mei 2012 - 06:39

Nadine:

zo. je weekverslagje zit er weer op. succes met de voorbereiding voor je volgende he.

• 20 Mei 2012 - 11:49

Florian:

Volgens mij hebben we bijna alleen maar met Ruben geskyped! We hebben jouw lamme ochtendhoofd maar ff gezien. haha.

• 20 Mei 2012 - 12:34

Robin:

ja hallo, 't was 4:30! dan ben ik nog niet echt helemaal aanwezig op skype.

• 20 Mei 2012 - 15:50

Bart:

Hey komen je preken ook online? ....missionsimulation....lijkt wel een comandotraining, alleen dan zonder zelf een kip te slachten!
    Tja het leger kent vele soldaten!

Groetjes uit Meppelcity

• 20 Mei 2012 - 16:04

Tako:

Hee Robje. Kunnen we je voor Opwekking 2014 boeken voor het hoofdpodium? Ik zie er naar uit je te horen en zien preken!

• 20 Mei 2012 - 20:42

Opa Boot:

Hey Boy,
    Ja alleen een DVD is moeilijker te volgen dan als er iemand voor je neus staat. Dat heet persoonlijke perfomance of zo iets. Denk daar maar eens aan als je je preken houdt: Het gaat wel om de inhoud, maar wezenlijk is het hoe je het brengt, toch?? Iets persoonlijks, wat van jezelf is, doet het altijd goed. Dat zul je wel gemerkt hebben.
    Overigens zie ik aan je reisstatus dat je over een kleine drie maanden al weer thuis bent.
    We zien er naar uit: om je weer te zien, bedoel ik dan. ;-)

• 21 Mei 2012 - 11:10

OmaMaria:

Hé prediker! Die preek over "Fear of the Lord" die willen wij ook wel graag horen als je back home bent :-)
    Leuk en spannend die surviveltocht van 2 dagen avonturen!
    En hoe waardevol voor de rest van je leven... om te leren over anderen en jezelf. Allemaal "eeuwigheidswaarden"!
    Wanneer gaat je outreach van start? en wat zijn je verdere plannen?
    Hug van omaMaria