lectures week 12 - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu lectures week 12 - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu

lectures week 12

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

13 Mei 2012 | Australië, Byron Bay

Hallo mensen!

deze week hebben we strengthfinders en evangelism als lectures. strengthfinder houdt in dat we een test moesten maken om onze strengths te ontdekken. daarna hebben we daar 2 dagen over gepraat met Dave Neibling, onze base director. best wel interessant, mijn strengths zijn activator, relator, responsibility, harmony & communication. kan ik me wel in vinden. het houdt in dat ik graag dingen doe, veel tijd in relaties investeer, verantwoordelijk ben, niet van ruzie hou en goed kan communiceren.

evangelism hadden we met Caleb Faialaga, onze school leader. zijn passie is echt evangeliseren en dat was heel erg goed te zien in zijn lessen. hij was zo gepassioneerd dat hij af en toe zelfs even een traantje moest wegpinken. best wel tof te zien om dat van een 2 meter lange overgespierde kerel te zien. vrijdag zijn we toen naar Fortitude Valley gegaan om te evangeliseren. The Valley is het uitgaansgebied van Brisbane met alle stripclubs enzo. een heleboel rare mensen tegengekomen & met een of andere dronken gast gepraat.

deze zaterdag naar Chermside geweest, dat is een soort van supermall. enorm groot maar wel tof! en lekker & goedkoop japans eten... ;)

vandaag, zondag, naar een rugbywedstrijd geweest! de eerste in mijn gehele leven en 't was zooooo tof. 't was de queensland Reds tegen de Chiefs. wij waren voor de Reds, en ze wonnen. heel erg mooi natuurlijk. daarna pancakes gehad, een erg mooi dagje al met al.

volgende week hebben we lectures over relationships, vast wel interessant!
later!

Robin

• 13 Mei 2012 - 12:25

Henny:

Klinkt weer goed. Fijne week toegewenst! Xx

• 13 Mei 2012 - 13:10

Hanc En Cathrien:

Hoi Robin,
    Gaaf die ervaringen die je opdoet! Ga zo door en geniet er van. Mooi stadionnetje. CU

• 13 Mei 2012 - 16:23

Tako:

Hee Robje. Mooi verslagje weer kerel! Komende week past dus goed bij jouw strengths.....

• 16 Mei 2012 - 09:16

Annemiek:

Klinkt allemaal zó bekend! Echt gaaf dat je dit allemaal meemaakt.
    Doe de groetjes aan Caleb, hij is awesome! :-D

En wanneer ga je nou op outreach? Naar welk deel van Indo, of mag je dat niet vertellen?

• 16 Mei 2012 - 09:38

Robin:

zal ik doen!
    ik ga naar Indonesië en Maleisië, allebei op Borneo!

• 16 Mei 2012 - 17:11

Omamaria:

Hé strengthfinder!
    Met deze handy-strenghts van je kun je de hele wereld door, waar God je ook naartoe zend. Maar: met name Nederland heeft ook zulke mensen nodig als jij :-)
    We proeven je enthousiasme in alles wat je schrijft en genieten ervan!
    Japanees kitchen? Hmmmm, excellent food!
    Volgende week wordt vast en zeker 'n TOPweek voor jou: relator!!
    Liefzzz van omaMaria