lectures week 11 - Byron Bay - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu lectures week 11 - Byron Bay - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu

lectures week 11 - Byron Bay

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

06 Mei 2012 | Australië, Byron Bay

hallo mensen!

deze week naar Byron Bay geweest, een heel bijzonder plekje! 't is een soort kustplaatsje met heel veel hippies/new age mensen/daklozen/alchoholisten/druggies. 't is het meest oostelijke plekje in Australië & je hebt er een heel mooi strand & golven.

't duurde zo'n 6 uur om daar te komen omdat onze bus een lekke band had, dus we moesten een paar uurtjes aan de kant van de weg wachten op de wegenwacht & een nieuwe bus. we kwamen toen rond 12 uur aan in de kerk waar we sliepen, mooi halletje, lekker op de grond.

we hebben in Byron elke ochtend lectures gehad van Neville Shaun, oftewel Nev the Rev. we hebben 't deze week over "missions" gehad, best wel tof & natuurlijk handig voor onze outreach.

elke middag en soms in de avond hebben we evangelisatie gedaan & gewoon gepraat met de mensen in Byron, veel mensen met interessante/rare wereldbeelden, religies, gedachten. en heel veel dronken mensen enzo. wel een paar goeie gesprekken gehad, 't was interessant!

zaterdag hadden we vrij, toen heb ik gesurft met een paar anderen, heel erg tof! jammer dat Brisbane niet zo heel erg dicht bij 't strand is, zou dat wel vaker willen doen! best wel lastig, maar wel erg tof. zelfs nog een paar keer aardige golven gepakt, jaja.

nou, volgende week weer een update. later!

• 06 Mei 2012 - 11:51

Oehoeoeoeoeoe:

whoei wat een foto!!!!!!

• 06 Mei 2012 - 12:54

Tako:

Stoere verhalen van een relaxte surfer. Mooi dat je iets voor anderen hebt kunnen betekenen. En.....wat een leuk filmpje van dat epic meal! Xxxxxxtak