Lectures week 10 - Reisverslag uit Mitchelton, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu Lectures week 10 - Reisverslag uit Mitchelton, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu

Lectures week 10

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

29 April 2012 | Australië, Mitchelton

hallo!

pff, dat was week 10 alweer. de tijd vliegt. deze week hebben we ISLT gehad, international sports leadership training. best wel interessant, 't ging over ministry & sports voor 't grootste gedeelte. ook veel gepraat en geoefend met het leiden van games voor groepen, altijd handig voor op outreach!

't was een erg drukke week met heel veel lectures en sport, elke ochtend lectures, middag sport & in de avond weer lectures. niet alle lectures waren even boeiend, bijvoorbeeld over de geschiedenis van bepaalde organisaties, maar over 't algemeen was 't wel aardig nuttig, vooral omdat we dit veel moeten gebruiken op outreach.

deze week gaan we naar Byron Bay, google dat maar eens. mooi plekkie! daar zullen we lectures hebben & ik denk ook veel evangeliseren. ik ben benieuwd.

tot volgende week!

• 29 April 2012 - 07:12

Tako:

Hee Rob. Veel plezier in Byron Bay. Hopelijk kun je veel van het geleerde in de praktijk toepassen. En misschien ook nog surfen/duiken/snorkelen.......

• 29 April 2012 - 13:35

Opa Boot + Oma Maria:

Hey Rob,
    Je skype bericht gekregen. Bedankt.
    Mooie omgeving dat Byron Bay. Wil ik ook wel naar toe. Mooi om daar lectures te hebben en om te getuigen wie Jezus voor je is.

• 29 April 2012 - 15:11

Petra:

leuk weet wat te lezen! Lekker praktisch les gehad dus, ook wel eens fijn, of niet? Veel plezier van de week in Byron Bay! Groetjes