Lectures week 9 - Reisverslag uit Mitchelton, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu Lectures week 9 - Reisverslag uit Mitchelton, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu

Lectures week 9

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

22 April 2012 | Australië, Mitchelton

En deze week weer een normaal weekje lectures! deze week hebben we 't gehad over de 'Holy Spirit'. boeiend onderwerp, veel geleerd! ook veel geleerd over de Bijbel, hebreeuws, Jezus & God. Goed om een weekje aan je basis te werken!

De lectures werden gedaan door Chris Twinn, hij vertelde veel over hebreeuws & over hoe perfect de bijbel is, heel bijzonder om te horen. ook heel veel dingen die we leren op school of in de kerk zijn toch anders als je teruggaat naar de bijbel en het hebreeuws. echt boeiend en goed om te leren!

deze vrijdag zijn we ook gaan evangeliseren in de stad, mijn eerste keer echt proberen te praten met mensen, 't ging goed! 't is spannend, maar wel heel goed om te doen. een paar gesprekken gehad, best leuk!

dit weekend weer naar Brisbane geweest, probeer nou al 2 weken in een hoog gebouw te komen om een mooi uitzicht over de stad te krijgen, nog steeds niet gelukt. ;) ook een 'how i met your mother' marathon gedaan, een heel seizoen in 1 nacht gekeken, van 19:00 tot 5:00 in de ochtend. vandaag naar een retirementvillage geweest waar ze kroketten, haring, paling en stroopwafels verkopen, lekker om eindelijk weer eens nederlands voedsel te hebben!

nou, deze week heb ik geloof ik iets over sports ministry, volgende week weer een update!

Robin

• 22 April 2012 - 14:39

Tako:

Hee Rob!

Mooi verslag. Volgende week ga ik met je skypen hoor op m'n nieuwe onnodige laptop....

• 22 April 2012 - 14:50

Rienko En Petra:

hee Robin, fijn om weer wat van je te lezen, en we blijven voor je bidden!

• 22 April 2012 - 17:36

Ina:

Still going strong dus!! Mooi dat je dingen leert en ontdekt!! Je mag het allemaal met me delen;-) je maakt toch wel vet veel aantekeningen hoop ik he????

Is de koffie zoektocht al gelukt?? of ben je al afgekickt???
    Jesus is your best addiction;-)
    groetjes Ina

• 22 April 2012 - 18:32

Everhard:

We zoeken nog oppas voor as. Vrijdag ;-)

• 23 April 2012 - 06:38

Robin:

@ina, jaaaa, gaat nog steeds goed! ik deel alles, heb heeeel veel aantekeningen dus dat gaat goedkomen. ;)

jup, ze hebben hier goeie koffie! iets met caramel indulgence, gloria jeans. lekkar! nog niet afgekickt dus!

• 24 April 2012 - 04:59

Oma Maria:

Hé Robin
    Echt superleuk om jouw good tidings te lezen, heerlijk dat je er zo van geniet en om de "flow+grow" te kunnen volgen in je updates!
    Dit is 'n tijd van je leven die je nevernooit zult vergeten, want je hebt voor het Beste gekozen: our Lord God Almighty!!!
    Hé Rob, we zullen je komend weekend wel missen joh, want Pa+Ma en Nadine+Jesse komen logeren in Bergen, zonder jou, snif snif...
    Hier op de Oase was ene Rusell Sage een "profeet" uit Australié, he profecied about a grandson doing a DTS overthere, must be you :-)
    Liefs van oma Maria en Opa