Easterfest & lectures week 8 - Reisverslag uit Mitchelton, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu Easterfest & lectures week 8 - Reisverslag uit Mitchelton, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu

Easterfest & lectures week 8

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

15 April 2012 | Australië, Mitchelton

en ik ben weer terug van easterfest, dus weer tijd voor een reisverslagje. ik ben vanaf vorige week dinsdag tot maandag op easterfest in Toowoomba geweest. een erg interessante, gezellige & vermoeiende week! elke dag moesten we 8 uur werken, ergens tussen 6 uur 's ochtends & 2 uur 's nachts. op 't festival kwamen allemaal grote artiesten zoals POD, Michael W. Smith, Darlene Zsech & Parachute Band maar ik heb er geen een gezien. ;)

als YWAM hadden we daar een tent, de YWAM Chai Tent waar we gratis thee uitdeelden & optredens hadden. er waren nog 3 andere teams van YWAM die hiermee meehielpen, tof om al die andere mensen ten ontmoeten & mee te werken. elke dag werkten we 2 shifts van 4 uur, steeds weer met andere mensen dus je leert best wel veel mensen kennen in die week. gezellig was 't zeker!

nou, deze week lectures gehad over "Fear of the Lord" door Simon Smith, een voorganger uit Brisbane. best wel interessante week, weer veel geleerd. alle MAD studenten - music-arts-dance, een andere DTS - zijn nu ook terug gekomen van outreach, deze week veel gehoord over hun outreaches & weer veel nieuwe mensen leren kennen.

jup, 't waren 2 goeie weken, volgende week weer een update!

Robin

• 15 April 2012 - 11:14

Pieter:

Ha Robin,

goed om weer wat van je te lezen en blij dat het goed met je gaat. Wat zal je daar veel leren zeg, beetje jaloers wel toch!
    Maar zaterdag mag ik naar Micheal W, dus die ga ik dan wel weer zien.
    Hey, Gods zegen !!!!!!!!!!

• 15 April 2012 - 15:10

Ina:

blijf vooral doorgaan met gave dingen leren over God, mensen ontmoeten en genieten van alles wat je mee maakt!!!

liefs Ina

Jan En Ali:

Geweldig allemaal,liefs.

• 15 April 2012 - 18:29

Hanc:

Robin, fijn om updates te lezen en te vernemen dat het goed met je gaat en dat je het naar je zin hebt. Maak er nog een mooie & waardevolle tijd van daar!

• 17 April 2012 - 16:33

Quirine:

Hee Robin!

sounds good!
    haha, dat is wel balen dat je geen enkele artiest hebt gezien...

nou, enjoy your time in Aussie!

Groetjes,
    Quirine

• 19 April 2012 - 10:26

Henny Benit:

Jammer dat je geen één artiest hebt gezien maar ik begrijp dat het evengoed super was. :)