En weer een reisverslag - Reisverslag uit Mitchelton, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu En weer een reisverslag - Reisverslag uit Mitchelton, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu

En weer een reisverslag

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

02 April 2012 | Australië, Mitchelton

en ja hoor, ik heb eindelijk weer internet dus dan hier ook maar het reisverslag!

deze hele week lectures gehad van Bill Muuhlenberg, erg interessant maar wel weer heeeel erg anders dan vorige week met Mark Parker. Mark Parker was heel druk en actief, Bill was wat rustiger en wat meer informatie dan Mark. check ook even zijn site: http://www.billmuehlenberg.com/ .

deze week hebben we 't over apologetics gehad, apologetiek. onder andere gepraat over abortus, islam en homosexualiteit, gevoelige maar interessante onderwerpen. goed dat er iemand over kwam praten, dat helpt me wel om er een eigen mening over te vormen. :)

deze week ook gemeet met Anniek en Pauline, 2 klasgenoten uit Nederland! heel grappig om die hier in Australië te zien! verder natuurlijk ook weer veel gesport & gewoon gezellig gedaan, nog steeds heel gezellig hiero & ook nog steeds lekker weer. ;)

Er is vandaag een groep runners naar Toowoomba vertrokken, zo'n 90 kilometer rennen. ik vertek morgenvroeg met de bus, de hele volgende week Easterfest! dat is een of ander groot festival met allemaal grote artiesten in Toowoomba, YWAM heeft daar een teetent dus daar gaan we in helpen & ander vrijwilligerswerk daaro doen. leukjaaaaa.

nou, volgende week geen reisverslag, ben op Easterfest, ik denk dat ik maandag weer terug ben, misschien dinsdag. dan komt er wel weer een. later!

• 02 April 2012 - 10:39

Ina:

mooi man om allemaal te lezen en zeker goed om jezelf een mening te vormen over dit soort zaken... had zelf ff het filmpje gekeken wat ruben had gepost... heftige manier van visie delen maar wel oke denk ik!!
    Geniet van Easterfest!!

• 02 April 2012 - 11:59

Repelsteeltje:

Robin is gek

• 02 April 2012 - 12:09

Jan En Ali:

Geweldig allemaal wat je meemaakt,liefs.

• 02 April 2012 - 15:55

Tako:

Hee daar. Ik ben heel benieuwd naar die eigen mening.......laten we dat dan maar eens via Skype doen.
    Succes op het Easterfest. paps.