Nog 3 weken te gaan. - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Robin Vries - WaarBenJij.nu Nog 3 weken te gaan. - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Robin Vries - WaarBenJij.nu

Nog 3 weken te gaan.

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

23 Januari 2012 | Nederland, Meppel

Hallo mensen!

nog 3 weken te gaan, maandag 13 februari is 't eindelijk zover en vertrekken Ruben en ik naar Australië! de tickets zijn geboekt, we vliegen over Singapore naar Brisbane. Ook heel fijn, in Singapore moeten we 28,5 uur wachten voordat ons vliegtuig weer vertrekt...

zo ondertussen zijn de geldzaken ook weer op orde, veel gewerkt & acties gedaan zoals de nieuwjaarsduik. allemaal erg bedankt voor het sponsoren of meeduiken! ook wil ik de mensen nog bedanken die geld hebben overgemaakt, tof! met 't werken, de acties en de giften zit ik nu rond het bedrag dat ik nodig heb. bedankt allemaal!

ik heb verder nog te horen gekregen dat ik in een groep met 12 anderen kom met 5 jongens en 7 meisjes, geen idee waar ze allemaal vandaan komen maar 't zal vast leuk worden. er zijn 9 staffleden waaronder 1 nederlander, ook wel fijn. ook leuk, mijn DTS gaat ook naar de olympische spelen in Londen! ik heb geen idee voor hoe lang & wat we daar gaan doen, maar wel tof dat we er heen gaan!

nou, ik hoop dat ik iedereen nog even kan zien voordat ik wegga, en anders tot later!

Robin


  • 23 Januari 2012 - 15:44

    Anoniempje:

    Ik zal op je wachten! <3 (L) (K) lebber lebber

  • 23 Januari 2012 - 15:48

    Jurjen:

    7 meiden! kijk is aan, is dat ff genieten

  • 23 Januari 2012 - 15:57

    Robin De Vries:

    wie is anoniempje?

  • 23 Januari 2012 - 16:01

    Irene:

    BOBBIE GOES AUSTRALIA!

  • 24 Januari 2012 - 16:12

    Tako:

    Hee Robje,

    Nog maar 3 weken.....ik ga je missen maar hoop dat je het mooiste halfjaar tot nu toe zult beleven!
    En nu dan eerst nog 3 weken pizza, patat en pannenkoeken. Om het af te leren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Actief sinds 26 Sept. 2011
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 29434

Voorgaande reizen:

02 Januari 2013 - 19 Augustus 2014

YWAM BLS Brisbane

13 Februari 2012 - 20 Augustus 2012

YWAM DTS Brisbane

24 November 1993 - 01 December 2011

Eerder

Landen bezocht: