Laatste dag voor vertrek! - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Robin Vries - WaarBenJij.nu Laatste dag voor vertrek! - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Robin Vries - WaarBenJij.nu

Laatste dag voor vertrek!

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

12 Februari 2012 | Nederland, Meppel

jaja, morgen is de laatste dag dat ik voor het komende half jaar nog in Meppel ben! Morgen vliegen we om 10 over 9 naar Singapore, daar 28,5 uur de stad in & daarna door naar Brisbane.

Ik heb er zin in, alleen het afscheid nemen is wel vervelend, ook al is het maar voor 6 maanden. Vandaag en gisteren zijn er veel vrienden en familie langs gekomen, heel erg leuk! Morgen komen er nu nog een paar langs & natuurlijk nog afscheid nemen op schiphol. echt heel raar, morgen gewoon een half jaar weg van alles en iedereen hier!

Verder heb ik er heel erg veel zin in, ben ook heel benieuwd naar wat 't komende half jaar me gaat brengen! en oja, ik heb het goeie voornemen om iedere week hier wat op te posten, wil je dit ook meekrijgen, je kan je links inschrijven voor de mailinglist.

ik wil iedereen die heeft geholpen aan deze reis nog even bedanken, van 't bakken van taarten tot financiën, allemaal heel erg bedankt!

Tot over een half jaar!

Robin


  • 12 Februari 2012 - 21:18

    Mark&Lydia:

    Sterkte met de laatste afscheidsloodjes.
    Heel veel zegen!! God gaat met je mee.
    Zie uit naar je verhalen.
    Wees gezegend!

  • 12 Februari 2012 - 22:02

    Karel En Maaike:

    Hey Robin, supergaaf dat je een DTS gaat doen en nu maar hopen dat je niet te misselijk wordt tijdens de reis van al die hamburgers ;-) Heel veel zegen van onze God en geniet van alles wat je mee gaat maken en gaat leren. En die 28,5 uur Singapore zijn zo voorbij; er is genoeg te beleven daar!

  • 12 Februari 2012 - 22:05

    Robin De Vries:

    haha, nee! ;)
    dankje!
    jaaaa, ik geloof dat de tijd daar gaat vliegen! wordt vast ook leuk!

  • 13 Februari 2012 - 08:06

    Harold En Caroline:

    Nog even sterkte voor deze laatste afscheidloodjes! We wensen je een goede reis en hele goede tijd 'downunder'!

  • 13 Februari 2012 - 16:19

    Wilem Nahuys:

    Hoi Robin,

    Ik wens je Gods zegen het komende half jaar. Dat het tot verrijking mag leiden. Ik vind het heel stoer dat je dit gaat doen.
    Ik hoop nog veel van en over je horen van jezelf of van je familie in Meppel en Kortenhoef.
    Veel succes en plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Actief sinds 26 Sept. 2011
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 29432

Voorgaande reizen:

02 Januari 2013 - 19 Augustus 2014

YWAM BLS Brisbane

13 Februari 2012 - 20 Augustus 2012

YWAM DTS Brisbane

24 November 1993 - 01 December 2011

Eerder

Landen bezocht: