Aangekomen in Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu Aangekomen in Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Brisbane

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

15 Februari 2012 | Australië, Brisbane

En eindelijk zijn we dan, na zo'n 25 uur onderweg te zijn geweest, aangekomen in Brisbane! vanochtend kwamen we rond 7 uur 's ochtends aan & konden we zonder problemen zo doorlopen naar het busje van YWAM. na ongeveer een half uurtje reiden kwamen we toen aan op de base, daar even een rondleiding gehad en toen meteen begonnen met sporten!

de hele dag verder gevoetbald & gevolleybald, heel erg leuk maar ben nu wel erg moe omdat ik bijna niet heb geslapen.. Zometeen nog even een eerste bijeenkomst, een soort opening geloof ik & daarna wel heerlijk slapen!

het is hier trouwens wel echt heel erg warm, de hele dag lekker lopen zweten. 't tijdverschil is ook wel apart, bij mij is 't nu 17:00 en bij jullie 8 uur 's ochtends. Lekker handig voor bij 't skypen.

nou, ik ga eten, later!

• 15 Februari 2012 - 07:40

Anne Gooden:

Beste Robin,
    Fijn dat jullie veilig in Australië zijn! Wat een verschil in temperatuur en cultuur, hé? Dit staat ons ook nog te wachten in september, een lange vlucht naar Brisbane (i.vm.zaken o.a.) Wat een lange tijd in zo'n toestel, ik begreep van Paul dat er leuke films aan boord waren. Dat scheelt en dat jullie in Singapore even de benen konden strekken! Voor nu: eerst maar lekker slapen en dan kun je gaan genieten van sporten en groeien in je relatie met Jezus! Hij heeft jullie hier geplaatst de komende 6 maanden. En vooral véél zegen voor Ruben en jou.
    Groetjes,
    Anne Gooden-Schat

• 15 Februari 2012 - 07:57

Margriet:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn.
    Lekker slapen zo en groetjes aan Ruben.

• 15 Februari 2012 - 08:17

Oma En Opa Boot:

Nou dat was een lange reis zeker? En die temperatuur: dat scheelt wel 40 graden met hier. Dat is even afzien, dus. Jullie gaan nu naar bed, en wij zijn net wakker. We bidden dat Gods Geest met je is en dat Hij je leidt en dat je iedere dag Zijn Stem verstaat. Wij verwachten dat er geweldige dingen gaan gebeuren.
    Rob: Gods zegen, enne zoals op de kaart stond: er is never a dull moment aan Gods Hand.
    Ook heerlijk genieten, hoor!
    Oma en Opa Boot

• 15 Februari 2012 - 08:25

Ali:

Heel veel succes met deze hitte ,denk goed om jezelf,liefs.

• 15 Februari 2012 - 08:57

Ina:

Geniet er van !! Geen gedoe meer gehad met je visum dus?? Slaap lekker;-)

• 15 Februari 2012 - 10:05

Robin:

Nee, geen gedoe meer gehad! wel een beetje een jetlag! :)

• 15 Februari 2012 - 10:37

Henny Benit:

Hoi lieve Robin, ik ben blij dat jullie veilig aangekomen zijn!
    Nu maar lekker gaan slapen. Welterusten! xx

• 15 Februari 2012 - 10:37

Henny Benit:

Hoi lieve Robin, ik ben blij dat jullie veilig aangekomen zijn!
    Nu maar lekker gaan slapen. Welterusten! xx

• 15 Februari 2012 - 10:39

Henny Benit:

Volgende berichtje zal ik één keer plaatsen.... ;)

• 15 Februari 2012 - 10:39

Peter:

Leuk joh!
    Fijn dat het goed is gegaan!
    Heel veel plezier en succes!
    Hopen dat je veel post :D

Groetjes!

• 15 Februari 2012 - 11:05

Petra Elzen:

fijn dat je veilig aangekomen bent! Hopelijk kun je lekker even bijslapen, en vind je snel je draai daar.
    groetjes!

• 15 Februari 2012 - 14:05

Karel En Maaike:

Mooi dastur bist jong! En goed drinken anders kun je koppijn krijgen. Hou je haaks!

• 15 Februari 2012 - 14:17

Leonore:

Fijn dat je zo´n goede reis hebt gehad! Nu gaat het echt allemaal beginnen!
    Spanneeeend! ik ben benieuwd!

Good luck! =)

• 17 Februari 2012 - 09:39

Tako:

Heej daar,

Wat een heerlijke temperaturen staan er genoteerd zeg......
    Wanneer ga je weer een stukje reiden?
    En....ik ben erg benieuwd of je een vast dagritme hebt. Kun je het programma even mailen? Weten we ook wanneer wij kunnen contacten. Hoe bevalt het continu Engels praten?

CU

• 19 Februari 2012 - 13:41

Marjolein + Everhard:

Lekker weertje
    Wie moet er nou op onze kinders passen? ;-(

Enjoy!!