Eerste week Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu Eerste week Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu

Eerste week Brisbane

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

20 Februari 2012 | Australië, Brisbane

nou, dat was de eerste week!

de eerste paar dagen waren een soort van rondleiding/introduction op de base, heeeeeeel veel info gekregen & veel gesport. op zaterdag zijn we naar 't strand gegaan, daar een paar kano's & paddleboard gehuurd & daar gezwommen in een meer & in de zee. erg tof, enorme golven! wel apart, je hebt op een heel strand maar iets van 10 meter waarin je kan zwemmen.

na 't strand zijn we de bush ingegaan, daar in tenten geslapen & wakker geworden met een heeeeleboel kangaroos en koeien om de tenten heen. erg tof om kangaroos te zien, aparte beesten!

daarna weer terug gegaan, heeeeel erg verbrand, en de rest van de dag een beetje gesport en gechillt. vandaag dan de eerste schooldag gehad, lecture van Simon Smith, een engelse man, heel grappig! ook uitleg gekregen over ons workbook en assesments die we moeten doen, best veel.

wel fijn, ook eindelijk een beetje kunnen skypen! beterrrr!

• 20 Februari 2012 - 08:05

Karel En Maaike:

Klinkt goed Robin! Maaike is jaloers op je; wakker worden met koeien om je heen ;-)

• 20 Februari 2012 - 09:27

Jan En Ali:

Wat maak je veel mee,geniet er maar van en laat je niet zo verbranden,heb je allen maar last van,liefs.

• 20 Februari 2012 - 12:56

Cees:

Erg leuk, ik ga zeker mijn best doen om jullie wat te volgen.

• 20 Februari 2012 - 16:16

Florian:

'best veel.' Leren zal je! haha

• 22 Februari 2012 - 13:30

Tako:

Heeeel leuk om te lezen. Nog leuker om je af en toe even te spreken zoals vanmiddag.
    Maak er wat moois van daar en wees een spons voor alle indrukken/ervaringen/lessen.
    Ik zie dat je ook al last hebt van een virus.....

• 23 Februari 2012 - 13:49

Opa Oma Boot:

Jammer dat je moeder er niet is om je in te smeren en je daar attent op te maken.
    Maar ja, dat is de leerschool om MAN te worden.
    Wij genieten ook van de zon in la Gomera en onze moeder is ook niet mee :-)

• 26 Februari 2012 - 19:41

Dorothea:

aaah jullie zijn er gewoon! maak je het eindelijk een keer mee om koeien van dichtbij te zien!
    die eerste weken zijn inderdaad enorm intensief he..steeds die taal, de nieuwe mensen, omschakelen naar het ywam-cultuurtje, super intensieve dagen en lectures... Kerel, superveel zegen!

• 27 Februari 2012 - 12:06

Cor En Truus:

Hee Robin, Leuk om je zo te volgen, je bent wel met iets bezig waar je je hele leven aan terug zult denken waarschijnlijk. Veel plezier gewenst, de groeten aan Ruben natuurlijk en heel veel zegen.