Lectures - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu Lectures - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu

Lectures

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

26 Februari 2012 | Australië, Brisbane

deze hele week lectures gehad van Simon Smith & allemaal inleidingen tot van alles. best wel heel erg interessant allemaal! het enige mindere waren de 2 lessen over YWAM, allemaal droge stof die niet echt boeiend was. voor de rest was 't wel boeiend!

verder zijn we met de hele sportsgroup nog gaan bowlen, heel gezellig, en ik had toch wel een score van 77. jaja, natuurtalent. gister ook nog met een paar mensen naar Brisbane geweest, mooie stad! ze hebben daar gewoon een nepstrand met zwembad enzo aan de Brisbane-River. echt mooi!

• 26 Februari 2012 - 06:52

Karel En Maaike:

Een score van 77; zegt me niks is, maar is dat symbolisch? ;-) Fijn om te horen dat de lectures boeiend zijn.

• 26 Februari 2012 - 07:04

Tako:

Hee Rob,

Goede berichten! Raar idee dat jouw zondag alweer voor het grootste deel voorbij is.....
    Maak er maar weer een mooie nieuwe week van. 1/26e heb je gehad!

• 26 Februari 2012 - 07:05

Tako:

Ik bedoel 1/13e.....

• 26 Februari 2012 - 14:02

Marieke:

Niemand gelooft dat jij 77 punten had gehaald met bowlen. ;-)

• 27 Februari 2012 - 09:30

Ina:

bowlen jaaaajaaa, zag er een foto van dus het zal waar zijn;-) geniet van de dingen die je leert en doet!!
    groetjes Ina

• 27 Februari 2012 - 10:38