Lectures week 2 - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu Lectures week 2 - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu

Lectures week 2

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

04 Maart 2012 | Australië, Brisbane

en dat was alweer de tweede week met lectures. 't gaat snel, interessante lectures, nog steeds lekker weer, de groep wordt steeds leuker! 't begint nu wel een beetje meer te regenen, maar 't is nog steeds lekker.

deze week lectures gehad van een wat oudere vrouw die al een heeeeeele poos bij YWAM zit & al een heleboel outreaches heeft gedaan. goeie lectures, onderwerp was 'Hearing God's Voice'. ze vertelede er ook een heleboel verhalen bij van haar outreaches en wat ze allemaal had meegemaakt, heel erg boeiend allemaal.

bijna elke middag van de week moesten we groene tasjes met bijbels en allemaal andere dingetjes erin uitdelen aan alle mensen in de wijk, 't zijn er rond de 10000, volgende week gaan we weer verder! leuk om te zien hoe de mensen reageren, sommige zijn er echt heel erg blij mee, andere iets minder... :)

verder natuurlijk ook nog veel sporten, 2 dagen in de week hebben we morningsports, om 5:50 sporten. elke zaterdagavond basketballen en natuurlijk ook nog gewoon fitnessen, pingpongen en volleyballen. gisteren ook nog mountainbikes gehuurd en in plaats van met de trein naar Brisbane gefietst naar 't centrum. heel veel heuvels, maar 't is veel beter om te fietsen dan om de trein te pakken!

ik moet ook voor dinsdag een outreachlocation kiezen, west-europa&london of indonesië&maleisië. ik heb m'n keus al gemaakt. ;)

Robin

• 04 Maart 2012 - 07:41

Tako:

Ben heeel benieuwd wat je keuze is geworden.....En of er donder of bliksem aan te pas is gekomen. Aan de facebookberichtjes en foto's te zien heb je het uitstekend naar je zin. Gelukkig bevestigd door je update.

xxxxpaps

• 04 Maart 2012 - 08:10

Petra Elzen:

wooow om 5.50 gaan sporten..... dan lig ik nog liever in m'n warme bedje ;)
    Gaaf om zo je verhalen te lezen, en om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Groetjes

• 04 Maart 2012 - 12:16

Irene:

Zo heeee, zo vroeg je bed uit? Dat is niks voor jou! We krijgen straks een Robin 2.0 terug!

• 04 Maart 2012 - 13:24

Elise:

Hee Robin,
    wat vet om jouw verhalen steeds te lezen!

Je hebt wel echt een behoorlijk ander leven dan hier in Nederland, maar je doet echt goede dingen!
    Wat fijn dat je zoveel voor al die mensen kan betekenen!

Ik weet niet precies wat die outreaches inhouden, wat jullie dan gaan doen, maar wauw, je hebt echt de ervaring van je leven!

Blijf genieten en dan kunnen wij van je verhalen genieten. (:

• 05 Maart 2012 - 10:06

Harold En Caroline:

Leuk om je verhalen te lezen, zowel hier als op fb! We zijn benieuwd wat je hebt gekozen!
    Groetjes!

• 05 Maart 2012 - 11:58

Cor En Truus Teekens:

Hee, Robin,
    Leuk om op de hoogte te blijven. Lijkt me geweldig wat jullie doen. Je komt vast heel gespierd en met een geweldige conditie terug, niet alleen geestelijk maar ook lichamelijk natuurlijk.
    Sem vraagt nog wel vaak naar jou als we langs de slager lopen in de oosterboer, dus bij deze maar de hartelijke groeten van hem.
    Groeten en Gods zegen van ons allemaal.

• 05 Maart 2012 - 12:05

Jan En Ali:

Lieve Robin wat maak je veel mee,en leuk met zo,n grote groep jongelui,en zijn ernog leuke meisjes,liefs Jan en Ali.