Lectures week 3 - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu Lectures week 3 - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu

Lectures week 3

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

11 Maart 2012 | Australië, Brisbane

en dat was alweer de derde week lectures! de tijd gaat zooooo snel nu. 't is nog steeds heel erg gezellig & de lectures zijn best wel interessant!

deze week lectures gehad over 'the fatherheart of God'. gedaan door Glen Vines, iemand die een paar jaren in Tibet heeft gezeten, echt wel boeiend maar wel vaak lastig te volgen.

gister ook weer 2 fietstochten gedaan, eentje naar een of andere mall, Chermside, en eentje weer naar Brisbane, 's nachts. Brisbane is 's nachts zoooooo tof. :)

volgende week gaan we naar de Stradbroke Islands, ziet er op google goed uit, ben heel benieuwd!

• 11 Maart 2012 - 14:19

Tako:

Hee Robje.

Goed om te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt daar! Is ook duidelijk zichtbaar als we je op de Skype spreken. Geniet van je tijd op het bounty-eiland.
    We spreken elkaar!

• 11 Maart 2012 - 15:29

Opa + Oma Boot:

Geweldig Robin. ik zou ook graag nog zo jong willen zijn als jij en dan een dts doen.
    We hebben nog niets gelezen hoe God tot je gesproken heeft tav je outreach.... Waar ga je naar toe?
    Hebben julli daar nog last van overstromingen
    ?

• 11 Maart 2012 - 17:18

Ina:

jaaaa ik ben ook wel heel benieuwd naar je outreach en hoe je tot je keuze bent gekomen want volgens mij weet je dat nu wel ongeveer....

blijf vooral genieten:-)
    liefs Ina

• 11 Maart 2012 - 19:58

Willem:

Geweldig dat jullie dit kunnen doen. Dank voor het steeds weer updaten van het thuisfront!

• 12 Maart 2012 - 09:33

Bas:

Ziet er idd best leuk uit op google... =jaloers!