Straddy! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu Straddy! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Robin Vries - WaarBenJij.nu

Straddy!

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

18 Maart 2012 | Australië, Brisbane

deze hele week op Stradbroke Island geweest! zoooooo'n mooi eiland, strand, bush, berg, alles wat je op een eiland verwacht. :)

het was een soort voorbereidingsweek voor onze outreach, heel veel focus op je team & dingen die we daar gaan doen. ik zit in een team met 9 anderen, allemaal toffe mensen!

de eerste dag dat we daar kwamen werden we meteen om 23:30 wakker gemaakt om de bush in te gaan. daar allemaal challenges gedaan, uien & pindakaas eten, rauwe vis & verbrande vis & babyvoedsel, zwemmen door moeraswater en allemaal fysiek nogal zware dingen. erg leuk, goor en vermoeiend.

de dagen erna hebben we lectures gehad over onze outreach, over cultuurverschillen en hoe anders mensen daar zijn. ik ga naar Indonesie en Maleisie, Maleisie is behoorlijk goed maar Indonesie is wat minder ontwikkeld.

verder hebben we ook nog veel, heel veel challenges gehad met ons team op 't strand en in de bush, ook weer vermoeiend maar goed, heb wel echt het gevoel dat we nu steeds meer als team gaan functioneren. :)

deze komende week is weer gewoon een week met lectures, geen idee waarover maar 't gaat vast weerl goed komen.

volgende week weer een update! :)

Robin

• 18 Maart 2012 - 11:20

Bart:

volgende uitdaging ......Robinsoneiland? ;) fijn dat je het naar je zin hebt en het groepsgevoel toeneemt! Goeie week toegewenst.......enne wel VET hoor dat je ook nog even naar Maleise & Indonesie toe kan

• 18 Maart 2012 - 11:44

Tako:

Gaaf man! Ik ga in oktober naar Bounty Ardennen....net zoiets.....

• 18 Maart 2012 - 15:43

Opa Oma Boot:

Survival of the fittest?
    Dat dachten we al: Indonesie en Maleisie.... Hoe heet dat?? Vet gaaf, man.
    Als we zo je veslagen lezen hebben echt het idee dat je behoorlijk hard moet werken ;-)
    Geweldig: the time of your life

• 19 Maart 2012 - 12:34

Jan En Ali:

Wat maken jullie veel mee,geniet maar van alle mooie dingen al zijn sommige dingen wel erg vermoeiend maar je bent nog jong,liefs Opa en Oma.